fan va jag är sugen på snö

hej på er som är vakna nu :D kom nyss hem från en jätte rolig kväll med ngr tjejer hos johanna!
först lagade vi mat, tacos fett gottt alla va skit hungriga haha :) sen kollade vi på film, kommer inte ihåg va den heter, men pirayor handlade den om, om det nu stavas så? den va SKIT äcklig! så jag satt mest å kollade ut genom fönstret.... men sen kollade vi på remember me, har inte sett den än så det passade ju perfekt, men då är den ju självklart med ingen svensk text, så jag fattade inte så mycket :(

sen när vi kollat klart på filmerna så sa johanna att hon var sugen på snö så då gick vi ut och åt det HAHA!! å lekte i snön hihi mysigt... :) nu ska jag snart sova så jag orkar gå upp imon, ska på stan med agneta!
/kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0