im still in love with you

hejsan alla coola, sitter här å spelar röj med rasmus, han är så dålig, när jag ledde så kryssade han töntisscch :(
idag har jag gått på stan med klara jessica gabbi å fia, hihi hittade världens bästa presenter till johannis, hon fyller ju år på tisdag å vi har fettt bra planer för det asså (a), efter det tog jag bussen hem och åkte direkt å sprang med jessica, när man kom hem hade mamma köpt donken, fick lite dåligt samvete eftersom jag tyckte jag va så duktig å hade sprungit haha :( men nu ska jag hoppa in i duschen pusshej!

HAHAH :D såhär duktig va jag i skolan idag
(snodde bilden från samuels blogg, hoppas det va oki)
/kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0