pratar med guffi

Pratat raggningsrepliker med Gustaf Nils Nicolausson i över 2 timmar nu.. Här kan ni få några tips till helgen mina damer och herrar ;)


Dina kläder skulle se bra ut i en hög bredvid min säng.

Tar du en dusch med mig så lovar jag att du blir våt!

Visste du att det är dom fula som säger att det är insidan som räknas?

Läcker du eller är du bara glad att se mig?

Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.

Jag har hela ordlistan tatuerad på min penis, ska jag komma förbi och stoppa orden i munnen på dig?


Gud vad du skräms! Jag kände inte igen dig med kläderna på..

rosor e röda violer blå, kom så knullar vi.

Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite så jag kan ta dig på golvet?

Ska vi lära känna på varandra?

Orka raggningsrepliker. Ska vi knulla?

Vad gör en sådan fin flicka som du i min snuskiga fantasi?

Min kompis undrar om du tycker jag är snygg?

Min säng gnisslar. Vill du höra?

Kan man få grupprabatt?

Söt hund, får man klappa matte?

Hej, jag har mer pengar än du någonsin kan göra slut på.

30 cm.

Ska vi leka brandbil, jag sprutar, du tjuter!

Har du haft sex på dansgolvet förut? Eller blir jag den första?


/agnes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0