...

hej! kände att jag var tvungen att göra ett inlägg :)
inte för att jag har ngt spec att säga menmen....
nu ligger jag i sängen, är sjukt trött, och förtillfället kan jag inte gå haha, mina ben
är helt stöööörda så när jag ställer mig upp börjar dom skaka som fan och sen ramlar jag HAHA ( tänkte att ni ville veta ) lite läskigt också, har hänt sånna konstiga saker den  senaste tiden typ sett konstiga saker haha, typ igår när jag kollade på tv så började väggarna röra sig mot mig och tvn också, as läskigt ( mobba mig inte ) funderar seriöst på om jag är psysiskt sjuk eller ngt... jaja nu känner jag att det här blev ett jävligt ointrissant och konstigt inlägg men skitsamma .....
haha fan va fult
/kajsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0