faaan va kallt det är :((((!

hejsan alla :) ligger här i sängen och fryser sönder..... sjukt kallt asså :(
pratade nyss med agnetaaaa, en mycket behövlig pratstund, maha skojaaa.
nä men idag slutade vi iaf vid kvart i 4 -.- sen åkte jag gabbi å jessica till kagg för vi skulle träffa jessicas kompis där :), sen vid 4 tog jag bussen till gustav, vi typ kollade på film, toutured eller ngn kan inte stava till det xd, skolkatalogen har ju kommit också å fyfan va hemskt asså :( har aldrig varit så onöjd typ.....
men jaaaaaajaaaaa, sen kom pappa å hämtade mig vid 8 å när jag kom hem duschade å åt jag å nu pluggar jag no som jag inte fattar ett skit av :)
/kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0