godnatt :D!

nu ska jag fanimej sova!! måste va pigg imon så att jag inte missar bussen, gjorde det i morse, å sjääääälvklart skulle vi ha prov då så jag fick värsta dampet och började GÅ till skolan, hur störd liksom? det är typ 7 km från mig till skolan, men trodde det skulle gå snabbare än att vänta på nästa buss som skulle gå kvart över, då vi börjar haahahahaha, så jag gick till lindöskolan, fett jobbigt, det tåg 40 minuter liksom... men sen så kom snälla gabbi å hämtade mig där med en cykel, sjukt snällt :) fast vi missade provet så vi gör det imon ist, hihi. nej nu ska jag sluta prata godnatt förfan
/kajsaaaaaaaaaaaaaaaa
btw, agnes du suger på att blogga iblaaand!!!! slår dig nästa gång vi ses<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0