klart jag ska inte dööööö ......

hade lite damp innan för min spanska lärare hade damp på mig, HAHA hon blev så arg på mig så hon bara tog tag i mina axlar å typ ruskade mig HAHAHAHAHAHAHAHAH lite kul.
idag har jag varit i skolan, lite segt mjaa.... efter skolan åkte jag till gustav, vi kollade på film oså, as mysiiiigt :)
sen gick jag to the bus å jag trodde seriöst att jag skulle bli våldtagen, det var en as läskig kille som satt å pratade med mig å frågade vilken buss jag skulle ta sen tog han samma som mig, å prtade as mkt å spelade as hög musik å berättade vilka det va som sjöng, haha va jätte rädd buhu :(

nu har jag precis ätit, är skit glaaaad hihi (a) imon kommer bli värsta chill dagen i skolan hähä...... guttttttans asså
nä men nu ska jag ta å göra fan ingenting :D:D:D:D:D:D:D:D!!!!!
/kajsa

haha fan va söt....... älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0