muuums

jag kanske har ett liv kajsa kjellson, sitter inte vid datan heeela dagarna! haha nä skoja, jag vet att jag suger buhu :(

idag på idrotten hade vi rugby igen,  HAHAH asså vår klass är så jävla köttig alla bara hatar varandra när vi spelar något eller så, folk bara slåss och börjar gråta.. jag är förlamad i mitt ben! men jag gjorde en touchdown momhaha!

och vad va det i stan idag nån bomb typ :O lite läskigt faktiskt, tänk om hela kalmar bara sprängs......... men det tror jag inte hihi. nu ska jag äta och göra nåt kuligt innan jag ska träna hondbollish. och kajsa du vet att det inte är någon ide att slå mig för du vet vem som alltid vinner ändå :D
puss agnes


bästavän och jag igår tiiiiiep


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Sv: tack så mkt :D

2010-10-21 @ 21:41:19
URL: http://gerards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0