söndag

tja alla fans!
vaknade för inte så en lång stund sen, så tänkte berätta lite om igår kväll :)
vid 7 typ så kom sofia till mig och en stund senare kom jessica gabbi och johanna,
så vi gick ut direkt för att träffa agnes klara och philip, vi stod mest å snackade oså,
sen åkte vi vidare skulle åkt till en fest egentligen men sen orkade ingen oså, så vi gick
till donken ist å satt där i några timmar HAHA, efter så åkte sofia jag å gabbi hem till mig
och kollade på karate kid, sen gick jag å la mig,
mjaaa det var väll allt tror jag :)

men nu är min faster å hennes man här, så måste gå ner å va lite social tror jag.....
vi hörs senare :D!
/kajsa

så jääääävla snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0