tja

är precis hemkommen från vildmarken. det har varit en sån spännande upplevelse må jag säga!
det hände lite olyckor, t.ex jag fastnade på ett berg så pappa fick komma å hämta mig, sen ramlade jag baklänges från ett bord när jag skulle göra situps så slog i huvet, aaaaaaj, typ hjärnskakning HAHAHA!!
men vi kommer lägga in as många bilder och sen två filmer får ni här nere :D haha


åååååh vi låg och sov typ på marken, sen helt plöstsligt ser jag ngt komma emot mig så jag får panik å skriker till agnes att hon inte ska kolla till vänster, sen sprang vi fort som i i helvete HAHA :D

Kommentarer
Postat av: Sabina

hahahaahhaahhaa " veckans bajs" HAHAAHAHAAHHAA

2010-10-17 @ 22:43:14
URL: http://musikmongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0