agneta det tjocka å den feta

HEJ GULLISAR! idag tänkte jag va duktig hela långa dagen och plugga, men jag fastande framför the computer.. inte bra alls. men jag va grym på extramatten idag HAHA gjorde 20,5 tal!! fast jag måste ha musik när jag jobbar men eftersom vår skola är cp får man inte det så jag fick ha sånna där gula saker man har på öronen i träslöjden HAHAH!
gulligtgulligtgulligtgulligtgulligt, okej skoja jag har dampsyndrooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom.

natta bröt mitt finger idag med sin bandyklubba.. buhu elak tjej den där natta :(


och snälla mobba inte mina fingrar dom har gått egenom mycket. jag har tillomed sytt i mitt finger så dom kan inte råför att dom ser ut som dom gör.. och nagellacket målade jag precis innan jag tog bilden, därför är det lite utanför inte världsbäst på att pricka rätt haha ;)

pussis från agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0